Skolan.

Nu sitter jag på det i desktopen och har Grafiskt, en vanlig onsdag, med ett stort leende på läpparna till min egen stora förvåning ^^ (Jag fick MVG på a-kursen ;O  mitt andra mvg någonsin ^^ Grattis till mig! :D)
Det här är min dag, iaf nu jag gillar att vara jag just nu (: det var några dagar sen jag kände så nu .. men snart är jag nog back on track! x)  
Me LIKE! :D 
Jag vill va glad och jag igen ^^

På lördag så ska jag grilla med brudarna! mys på det kanske blir att dra vidare någonstans efter det ? (A) 
Jag ska bli som mig igen, jag har bestämt det! (:

Solen skiner och jag gillar den här dagen! :) 

Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Vadå grafiskt?

MVG är aldrig fel.. men väldigt sällsynt i min värld!

2008-05-07 @ 19:32:23
URL: http://theartist.blogg.se
Postat av: Madde

Härligt när du är glad gumman! :)

2008-05-07 @ 21:22:55
URL: http://miinimuffin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0