Skolan.

Nu sitter jag och skriver "hur jag har tänkt"... om omslaget på boken jag gjorde... borde börja tänka på varför jag gör saker och inte bara göra det ... ^^ blir lite svårt att förklara sig sen då! -haha menmen 
det blir nog bra tillslut! 
har ändå skrivit nästan ett halvt a4 om ingenting (A)  
haha hoppas att det blir bra iaf! 

Ska iväg till banken sen och fixa leg äääääääntligen! 
Behöver ju det för att kunna hämta ut min biljett till P&L eller nej vad kallar man det biljetten har jag ju redan men typ armbandet då ? :) ^^

Snart så kommer du! Efter jaah hur länge är det vi har pratat egentligen?  8 år snart va? 
Ska bli sjukt kul att träffa dig!!!! 
Längtar som fan! 

Räknar ner dagarna till den 31 av flera andledningar där att du kommer är den största! (A) 

Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0