Texten och bilderna som ska upp om mig på orkans hemsida!

Och nu mina damer och herrar, pojkar och flickor så ska ni få min livshistoria på 15 sekunder!

När jag var liten så var Nalle Puh min bästa vän i alla fall precis efter Fanny, som om hon vore i min vänskaps krets idag skulle kunnat intyga att jag inte har förändrats ett skit (A)
Jag är fortfarande den där spralliga tjejen som älskar att klä ut mig och göra bort mig, fast ja om man ska va ärlig så är jag nog inte som då .. nej nu så är jag en arrangör en entreprenör och jaah name it!
När jag var liten så var jag bara charmig och tyst, det är allt annat än den jag är idag.
men nu skulle jag ju få fram vad det är jag gör för orkan egentligen, jag är den som bokar banden och även den som ansvarar för scenen i år!
och skulle det vara så att du vill nå mig och ställa en fråga, bara säga hej, eller ja kanske fråga om du kan få en mumin-reflex? Så kan du skicka ett mejl till; [email protected]



image22


Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Ansvarig för band som bokas in och grejer? Glassigt jobb! :D

2008-05-24 @ 15:38:59
URL: http://theartist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0