Foto! <3



Jag hade fotolektion idag som varje måndag och jag älskar dom lektionerna!!!
Den här bilden är tagen av Linda och Jag är modell ^^
Den är från förra måndagen och jag älskar färgerna! <3



Något som jag stör mig något fruktansvärt på är människor dock. Läs tolka och jaah Jag är väll kär i alla jag känner eller vad säger ni!? Skrev det här förut la det på bdb sen kom jag fram till att dom som borde läsa det och ta åt sig inte bevakar min bdb ^^ Dock så vet jag att ni läser här, iaf ibland (A)

Vet inte jag vad jag känner bättre än vad du gör? Nej för du känner ju mig bättre än vad jag känner mig själv, så är det självklart! Varför har inte det slagit mig förut, vad dum jag måste va.
Men gud vad bra att någon kan allt om mig då kan du nog svara på alla frågor jag har om varför det hände mig? Du vet väll vad jag menar, du känner ju mig så otroligt bra, du vet allt om mig till och med vad jag tänker och känner. Men det är klart att jag är störtförälskad i alla mina kill kompisar, att jag inte kom på det själv. Tack så otoligt mycket för att du berättade det för mig! Men vännen du missade en fakta jag är bi så jag är väll kär i alla mina tjejkompisar också?
Fan vad trött jag blir på folk, backa och lägg av! Jag är den enda som känner mig själv såbra att JAG kan säga när jag är kär. Idiot!


Kommentarer
Postat av: Nelly

hehe,jaha okej då försår jag ! Jag skriver ju också rätt personligt , dock inte om min familj:P det vore inte så smart att göra de!

2008-11-18 @ 15:45:49
URL: http://nelliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0