gårdagen förrästen ^^

Igår börjades det hos Jimmy, med röttvin, en Björn och kommunist musik vi hade hur trevligt som hellst! Och jag har börjat bli riktigt duktig på att dricka lagom :) Grattis till mig! <3
Sen drog vi in till stan och åt på bk sen en öl på score och fram till det att vi gick på bussen till campus var kvällen riktigt trevlig (:
Sen möte vi Emma och hennes kompisar det var trevligt det med!
Men på bussen så var det några jobbiga fjortis tjejer som satt strax bakom mig och björn, och typiskt Jimmy så säger han ganska högt "jag hatar fjortisar" björn fortsätter och snacka lite sen slår en av tjejerna till honom i huvudet ^^ haha jaah det finns folk till allt X'D
väl framme på campus så var det ganska dött ^^ och typ ingen man kände så vi stannade bara entimme sen tog vi bussen hem. ^^
Vi va iaf inne på rumpan bar en stund och jag hann med att dansa lite med Emma och dom andra tjejerna det va trevligt sen han jag även med att dansa med en sliskig typ som inte kände för att släppa mig X'D  haha så jävla typiskt ^^
 men det var väll iprinsip vad som hände igår ^^ so now you know XP 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0