Helg mitt i veckan! :P

Japp så var det onsdag, min "lediga" dag, igår kväll kom jag hem med världens feber. Hade vart hos en av de bästa människor jag känner och haft det allmänt trevligt! :)
Sen kom jag hem trött och tänkte ta en tidig kväll och en tidig kväll blev det allt! :O Nio la jag mig igår! ^^
Inte för att jag somnade men iaf det va tidigt ^^

Nu sitter jag här mår mycket bättre än igår men är inte 100% borta från febern än.
Det komiska är nog ändå att det blev ett tidigare avslut på skoldagen pga trötthet, men jag skrev feber på lappen ^^  haha

Men blir tidig kväll idag med.. ska va itid imorron för engångskull!!!!


Kommentarer
Postat av: Nelly

haha ,ja precis, det ska man verkligen göra^^ har du haft en bra dag annars?^^

2008-11-20 @ 18:57:04
URL: http://nelliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0