Hur!?

Hur lyckas du människa, vad är det du gör med mig?
Jag måste få veta hur kan du göra mig så glad?
Känner ju dig inte ens än. Ändå blir jag alltid glad leendes och jag tror jag tappar fotfästet snart.
Du ger mig en känsla jag definitift inte känner igen men jag gillar det.
Ville bara säga det.

Haha varför avslutar jag så ofta med den meningen nu förtiden .. vill kanske va lite övertydlig med att det va allt^^  haha det finns ju några där ute som gärna bygger på efter att man avslutat samtalet eller hur? ^^ haha jag gillar innerstans syndromet i stockholm jag gillar stressen som tystar skitsnacket det gör att folk kan konsentrera sig på det viktiga i vardagen.

Jag ska spreya min gran någon dag också det är ju faktiskt november!
Fuck nu glömde jag ju helt och hållet bort det jag skulle göra idag innan jag åkte hem, haha så kan det gå när man träffar någon aja får ta det på typ lunschen imorron eller nått får setill att va i tid bara!  jag är verkligen urusel på att gå upp på morronen skulle kunna ligga i flera timmar! ^^ 

Tack för att ni läser, härliga små stammisar som alltid hänger kvar, hehe. Men det är alltid kul!
Funderar på att skriva ner krönikan jag skrev på nationella provet här sen men har inte bestämmt mig än :O Så ni får vänta och se ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0