Jag har mina tre stadiga läsare

Oavsett om jag skriver eller inte så klickar det in tre personer här varje dag dom gånger jag skriver brukar det dock skuta i höjden lite, jag funderade på finns det folk som faktiskt bevakar mig med bloggkoll?
Kul att det är någon som läser iaf :) det uppmuntrar alltid lite! :)
Jag kommer sluta skriva allt för personliga saker i den här bloggen, jag insåg nämligen att det nog inte är allt för bra med tanke på allt som faktiskt hänt. ni som vet ni vet redan och allt annat tar vi en annan gång ^
Har inte skrivit allt för mycket om det på senaste i vilket fall men kommer nog rensa lite bland gamla inlägg för att få bort det. inte bra om fel person klickar in här det är ju faktiskt en blogg som vem som hellst kan läsa. '
Så nu vet ni iaf :P

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag bevakar dig haha! Men jag är skit dålig på att kommentera :P

2008-11-15 @ 01:00:10
URL: http://emelieblomqvist.blogspot.com
Postat av: Nelly

ojda, vad har hänt:/? skulle va lite skönt att veta för jag bruka skriva rätt så personligt!

2008-11-17 @ 18:38:11
URL: http://nelliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0