Jag tappar tilliten till människor...

det går knappt att lite på någon och den man kan lite på minst är nog sig själv, för i slut ändan så väljer man själv vem man uppnar sig för. Idag ser jag ut som fan, ikväll kommer jag va det söta syppersnygga partypinglan som jag alltid är när det behövs. Jag gör alltid om mig själv till det perfekta när jag anser det nödvändigt, jag är väldig nöjd med mig själv kanske därför jag klarar av att gå och se ut såhär ^^ 
För idag blev det skabb på riktigt hög nivå, mjukiskläder, gårdagenssmink och uppsatt hår (inklusive luggen) Ofta man ser mig i detta skicket ^^  haha jag är verkligen inte deprimerad men jag gissar på att den frågan kommer komma sen, det gör den alltid när jag dycker upp sent och ser ut som något katten släpat in .. inte så konstigt iofs men iaf ^^
Palla se bra ut jämt och ständigt.
Nej nu blir det skolan och sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0