Johnossi!

Ikväll blir det då arena och Johnossi med Erik och massa annat folk ^^
Det känns som om nästan alla man känner ska dit, men sen finns det ju självklart folk man hoppas på ska dit och folk man inte vill träffa alls som kanske ska dit ^^  men sånt får man leva med :P
jag har fortfarande orovärk i magen sen igår det är inge bra ... fick lite sömn iaf. Hoppas jag får höra det jag behöver höra för att det ska släppa om en inte allt för lång stund. Det mest komiska i den här sitvationen är nog att denna människa jag var så fruktansvärt orolig för igår och fortfarande är lite grann kommer va minst lika orolig för mig ikväll fast av helt andra anledningar.
billjetterna är i vilketfall köpta nu så ska bara skriva ut dom så är allt klart sen. då ska man bara fixa hår och komma på vad man känner för iklädväg ^^ SKOR jag vet precis vilka skor jag vill ha men dom är lite förstora måste hitta på ett sätt att lösa det typ inlägg och sulor kanske  ^^
Får väll se om jag lyckas men jag tror jag kan se kvällens outfit framför mig bara jag kan lösa dom skorna ^^

Gud vilka problem jag har X'D
Haha I-lands problem is the shit ^^

Kommentarer
Postat av: Nelly

skönt att höra, jag brinner för det så mkt och ska lyckas:)

2008-11-29 @ 16:29:56
URL: http://nelliz.blogg.se/
Postat av: Nelly

hehe ja precis, till slut lönar det sig! mitt kariärr börja faktiskt gå framåt, skicka mitt CV till 20 olika filmbolag igå:P haha

2008-11-30 @ 14:36:02
URL: http://nelliz.blogg.se/
Postat av: Nelly

hehe ja precis, till slut lönar det sig! mitt kariärr börja faktiskt gå framåt, skicka mitt CV till 20 olika filmbolag igå:P haha

2008-11-30 @ 14:36:04
URL: http://nelliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0