Lycka!

Definera känslan.

Lite kan göra mycket, att säga "förlåt jag gjorde fel" när man gjort fel, gör att all tyngd släpper! Jag hatar skulldkänslor, nu är dom borta. :)
Jag gjorde fel förlåt jag flippade. Varför var det så svårt att säga? Jo jag vet att jag aldrig, nästan aldrig klarar av att erkänna mina misstag. Igår gjorde jag det och vad bra det kändes efteråt! Jag vill aldrig såra någon jag hatar att såra folk, jag tror inte att jag brukar såra folk så ofta heller. Men när det händer så blir det alltid så mycket mer än det borde :S

Något annat som gjorde min kväll igår helt fucking underbar, var spelningen folket och den där kyssen (den två och en halvlåts långa kyssen.)

Igår vände världen sitt ansikte mot mig och log. All skit jag fått för ingenting den senaste tiden kändes bortblåst, vännen du lever i det förgångna stanna gärna där.

Puss och hej snälla låt mig behålla den här känslan några dagar. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0