Min bästavän Jimmy Sandberg.


Här e han den bästa vän man kan ha, han finns där och han kan alltid få mig att skratta det spelar ingenroll hur nere jag är och hur dålig dagen har varit, han får mig alltid på bättre humör! Han är den mest betydelsefulla personen i mitt liv, han är min bästa vän den enda som vet exakt allting om mig, den som vet precis vad jag har gått igenom och fortfarande plågas av. Det betyder otoligt mycket för mig att han finns där och stöttar mig när det behövs, att ha någon som klarar av att lyssna ta till sig och som säger saker som verkligen hjälper. Det är något som alla behöver.

Att han är mitt ex tycker inte jag är några problem, snarare en fördel. Vi skulle aldrig ha stått varann så nära om vi inte hade haft den relationen vi hade. Det var underbart undertiden det varade men vi passade väll helt enkelt inte för varann, det är inte så svårt att acceptera inte för oss iaf. Den relationen vi har nu är också en fantastisk kompisrelation och ja om någon frågar mig så älskar jag honom han är min bästa vän!

Jag ville bara få det sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0