Today.

Jao idag hade jag lite utvecklingssamtal, jag tror jag kan det där med att prata nu ska bara inlämningarna göras också X'D

Imorrse fick jag ett hej från oväntat håll, det påminde mig om att jag faktiskt måste svälja min stolthet snart... jag hatar skuldkänslorna! :O Och jag är faktiskt uppriktigt ledsen för att det blev som det blev, men jag har inte lyckats få foten ur röven än, eller snarare hon är överallt!
Kan man be någon om ursäkt när en av de människor man är som mest förbannad på för tillfället står brevid. nej iaf inte när flickans käft går i ett, kan man inte bara limma ihop den så att hon håller snattran? ^^
Nej förlåt jag ska inte va sån .. man jaah hon är värre än vad det jag gjorde var och jag gjorde det engång! hon gör det ett antal gånger per dag men bara i situationer då hon tjänar på det eller iaf skadar mig.

meningen var inte att jag skulle lacka ur på henne nu nej meningen var att jag skulle skriva om min dag right!? Blev iaf glad över det hej jag fick! Det kändes som om jag kanske kan våga mig på att prata med honom tillveckan. :)
Jag är feg jag vet, speciellt om jag har gjort fel.

Sen kom jag återigen framtill att jag måste sluta planera saker när det inte är jag som bestämmer händelserna också ^^ 
Haha japp idag planerade jag att "spontant" göra ett move ^^ (fult det låter...) vilket totalt misslyckades X'D
Endast eftersom det inte gick att genomföra enligt min plan ^^  haha aja dagen var iaf trevlig! :)

Sen så vill jag skriva ett par avslutande ord till en vän som betyder mycket för mig, vi hade en svacka ett tag efter högstadiet eller jaah vi var väll egentligen aldrig riktigt nära då heller men det är vi nu!
Och vännen jag skulle offra mycket för dig, du betyder så otroligt mycket!
Jag älskar dig gumman och jag tänker aldrig lämna din sida(inte av frivilja iaf!)! <3

Kommentarer
Postat av: Nelly

jodå helt ok! Va hittar du på? usch jag har utvecklings samtal nästa vecka:'/

2008-11-21 @ 18:31:24
URL: http://nelliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0