Dålig uppdatering! xD

Haha jag har inte tid att blogga här just nu ^^  haha eller nu har jag men har inte haft på tvådar ^^
har hänt mycket men det gillar vi! :D
Har fortfarande inte, skrivit det utlovade inlägget om min roliga nyhet :P  men jag tänkte vänta lite till med det, det känns som jag vill hålla det mer i mina händer än jag gör nu. Men det lär komma snart ;)
jag kan knappt vänta med att få berätta om det men lite till ska jag hålla mig :P

Blev fotad idag! :D ska bli jätteroligt att se resultatet! C:
Sen handlade jag lite presenter, tavlor och fika :P imorron blir mer shopping! ;)
och nattjobb! :D ska bli riktigt kul och känna hur arbetet görs på nattklubben :D

Nu känner jag mig alldeles för trött för att skriva blogg så jag tror jag ger upp det :P 
Men ska försöka skriva några rader imorron ;)

Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0