Hellacopters!!! <3

Jag va och såg de underbara Hellacopters på nöjes i fredag!
Jag var på det perfekta nivån hela kvällen!!! Jag e stolt! C:
Jag fick en gubbe i huvudet ^^  en liten hjärnskakning(?)
Den perfekta kvällen i övrigt kom ut från nöjes och luktade en blandning av blod svett öl och tårar! Underbara kväll! <3

Lördagen spenderades i sängen fram tills nångång efter två ^^  sen bar det av till mor och blev typ firad eller något för femte gången av dom (?) :S haha tur att hon har bra anledningar och få dit mig (A) höh
Sen kom jimmy och hämtade datorn jag lånade när jag va i stockholm C: det var trevligt! :)

Idag kom det folk hit och jag blev firad av släkten! :)
Sen har jag städat som fan och utrotas spindlar uuuh äkliga varelser :S ^^
jag har snart ett fint städat rum känner att jag är nära ett resultat nu C:
Och sen har jag börjat skriva rent ett arbete och en svenska uppsats *stoltövermigsjälv*

Även blivit promenader varje dag!! Duktig jag, jag håller i mitt nya liv! <3
damsugning nu tror jag xP

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0