Nej, back to updates! ^^

Ska skärpa mig lite nu! :P 
Ni vill ju så klart veta vad jag gör!?
Haha nej men även för min egenskull gillar att kunna gå tillbaka (när minnet är som en guldfisk!)!!!
Jag sitter här nu kom hem idag, och igår var helt jävla underbart!
Jag jobbade på slussen satt i kassan, haha massa skumma underbara mäniskor och vaje gång någon började prata engelska så fattade jag ingtenting... haha mest för att jag var seg och inte fattade om dom bara snacka rappakaja eller om det var ett språk ^^ Det var dodgeball fest i DFP!!! Tänk dig killar i guldiga cykelbyxor! Back to the 80's? xD
Haha asnajs!
Sen träffade jag en kille på uteserveringen som hade planer som han dock aldrig kommer genomföra. (iaf inte lyckas med) Han var för negativ för det^^ fast ändå skittrevlig! Tror han försökte stöta på mig men sen kom Greken och Nettan (tror dom skrämde lill killen, eller så hade han bara slut på cigg! ^^ haha)

men killen som hade lilleskutt och bamse intatuerade på handlederna måste ju ändå vart största stjärnan den kvällen ^^ 
Jag- vart ska du ha stämpeln då? (ler lite)
Killen (som e stor och har mycket muskler)- mja vart tycker du på bamse eller lilleskutt? (drar upp och visar två skit söta tatueringar direkt tagna ur bamse!)
Jag- dom va ju söta (har svårt att hålla mig för skratt, men det gick(A))
*stämplade på bamse* - ha en trevlig kväll!
Killen- tack detsamma! säg till när du slutat så jag får bjuda på en öl *blink*


Haha ASG! xD
Sen när jag slutade blev det två bärs och sen taxi hem! kom till årsta runt 2 kanske något senare troligen^^ :P
somnade nog tre halvfyra ^^ 

Sen vaknade jag av att telefonen ringde imorse! Kl.8 guess who?  min pappa som säger du jag står utanför kan du komma och öppna?  jag bar öööh nej jag sover kom hem tre i natt hörs sen! *klick* (kände för att läga på gjorde dock inte det, ville ju komma hem också^^) Sa ist jag är trött kom senare han åkte och köpte en smörgås och jag började packa! ^^

Var i karlstad runt två det va najs men iaf ! ^^

Men nu blir det natta!
Ska nanna kudden så att jag orkar imorron :P

Pusspuss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0