Nytt liv here it goes!

Jao nu ska jag köra på en lifechange!
Detta kommer innebära ingen alkohol (förutom kanske vinet jag fick av bandet när jag fyllde år) förrän efter nyår, jag kan festa och ha kul utan den.  Haha inser vad detta måste se komiskt ut att två inlägg längre ner står det att jag vill komma in överallt få gratis och få gratis bira xD
haha
Det blir även fortsatta promenader varje dag som jag gjort sen jag kom hem från stockholm.
Det blir städat rum.
Det blir duktig dokumetation av allt framtida arbete med bandet med månads redovisningar och kvartalsrapporter! (påbörjas idag!)
Det blir att ringa en dietist och få ordning på min vikt gå upp de där kilona jag tappat.
Det blir att fixa extrajobb.
och det blir att hitta sig själv igen.

Jag kommer garanterat få det jobbigt om jag ska klara av att hålla ia alla dom här trådarna iaf till att börja med.
Menmen så ska det bli.

Puss på det! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det gäller att sätta upp mål för att komma vidare i livet :)

2008-10-18 @ 01:00:07
URL: http://michaelajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0