Årsta, Medborgarplatsen och T-Centralen!

Japp det är dom områden som jag besökt under min vistelse här, hittills iaf.

Årsta så heter området där jag bor, det är ett trevligt ställe ganska nära globen. Jag bor vid årstafält för att va mer exakt nästan precis vid tvärbanestationen, en pizzeria och det minsta coop jag någonsin vart inne på ^^ Det känns som ett väldigt lugnt område bor en bit ifrån city och det är sällan bråk här enligt tjejen jag bor hos. Så det känns ganska småstadsaktigt xP Ungefär som hemma fast mindre ;)

Medborgarplatsen det är dit jag åker på morronen varje dag när jag ska jobba, det är sista stationen jag går av på. Det är en bit att gå därifrån till Fritz. Men en promenad på morronen är alltid trevligt! :D

T-Centralen. Aldrig har jag kännt mig mer stressad och förvirrad främst förvirrad som jag blir när jag går in där och ska hitta någonting :O
Idag så skulle jag köpa bussbilljetter hem, det tog en timme innan jag hittat rätt och sen tog det ytterliggare en kvart (efter min prata i telefonpaus) innan jag hittade till rätt tunnelbana xD

Så kort sagt jag längtar tills jag får en stund att prommenera de härliga gränderna i Gamlastan! Jag älskar gamlastan sen måste jag bara ta gallerian en dag! Måste ju hitta presenter och något fint till den duktiga bruden som ritar min tatuering :D oooh ska bli så kul att se resultatet sen! C:

Men hemfärd 18.30 på fredag. och back to stockholm 16.25 på söndag! :D

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0