En helg hemma! :)

Japp nu blir det hemfärd ska se till att va på centralen vid 6 senast så jag har iaf en halvtimme på mig :)
Men vi ska ner till Debaser (slussen) vid fem så det ska nog inte va några problem det är ju nära därifrån, tar 5 -10 minuter med tunneln. :)

Min rygg dödar mig! seriöst jag har inte haft såhär ont på länge ^^  Stel som fasen är jag och att nacken är på samma nivå gör inte saken bättre! :/  (va tvungen att få klaga lite (A))

Kommer iaf att va i k-d 23.00 enligt biljetten ^^
så det kommer nog bli trevligt MIN SÄNG! <3 i natt ^^ haha betyder mycket dom två nätternas sömn i den som kommer! :D

Imorron ska jag försöka hinna träffa både Emma och Sofia på förmiddagen, och på kvällen blir det film och mys! <3
sen så ska jag ju få låna Jimmy's dator så go han är! Har fixsat så att jag kommer kunna va en mer aktiv arbetare de kommande tre veckorna, det som återstår av praktiken! :D Jag är så glad för att jag har en sån vän som du, vad skulle jag göra utan dig?! :D Tack <3

Det ska bli trevligt! Med en helg hemma :) men jag längtar nog mest tills helgen efter att jag fyller! :D Blir ju myndig den 24! Trevligt trevligt! (:
Då kommer det upp några sötnosar och firar mig! :)

Men mat igen! och sen debaser! :)
Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0