gomorron! :D

Nu börjar det Dag1 liksomom tre timmar kommer jag va på kontoret :)
Ringde och avbokade tiden hos ortopeden också ^^ jämt nyss haha vilket tjafs det blev innan hon fattade att det inte gick bra imorron eller senare denna vecka ^^ haha lilla vännen jag kommer inte till karlstad på helt tid förrän om en månad igen ^^
så hon skulle kolla på det, men jag får säkert tid om två veckor nu bara för det ^^
haha en stor *suck* men men
Nervös för idag är jag iaf! Jävlar vad nervös jag är! :O
och jag borde sååå skriva någon svenska uppsatts nu men frågan är vilken har inga uppgifter med mig så jag ska kolla på om det finns någon jag kan göra iaf. Typ namn grejen går ju, sen jan jag ju alltid skriva en robinssonad.....eller kanske. En uppsatts har jag lovat mig själv att göra nu innan det blir mycket och jobbigt i dom andra ämnena.
Sen ska brevet börja renskrivas iaf början på det, måste ändra lite såg helfel riktat ut. menmen det är snabbt ordnat.

Snart ska jag hoppa in i duschen, funderar på att käka nudlar tillfrukost! C:
sen tror jag även att vitaminerna gör sitt, för naglarna mår definitivt bättre redan efter en dryg vecka! :)
Så det är att rekommendera tror även det funka på håret men det tar nog längre tid innan jag ser resultatet :P
De andra vitaminerna gör nog också sitt är lite piggare och sådär. Men har en kännsla av att dom tar lite längre tid att märka! :D

Idag ska jag iväg och köpa jos och bröd om jag hinner, kanske något mer.

Men gud vad tiden går har suttit här en halvtimme redan nu e det dags för nudlar och dusch får ju inte bli sen första dagen!

Men vad ska jag ha på mig?!
får se vad det blir jag löser nog det ^^

jeans och en snygg topp tror jag kanske skjortan!? jaja får se ...

Ha det fint nu alla läsare! Ha en perfekt 8 september! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0