Hemma!

Japp nu är jag hemma ett par timmar till sen bär det åter igen av till stockholm! Oh mitt älskade stockholm! Ni anar inte vad jag trivs där uppe! Helt fucking underbart! :)  men ska man va nuinflyttad i stockholm så ska man ta mig fasen iaf va över 18!^^ haha hur ska man annars lära känna folk!? jaja tur att jag fyller snart! då blir det party på Debaser/Fritz Corner! :D
Sen när jag kommer hem vilken helg passar ett firande för allt folk!? ska snacka lite med min nerd om det också hon kommer upp till stockholm den 21!!! Lycka det! <3
Och nu är det helt klart för mig att efter studenten så försvinner jag upp dit! :O och då ska jag ha ett körkort i handen! så nu blir det jobbsökande och lägenhetsletande! Och körkortspluggande!^^ på tala om det så får jag inte glöma och ta med mig teori cd som pappa köpt till mig :P  Sen hoppas jag på ett körkortspaket på traffic av mormor och morfar nu när jag blir 18 ^^
körkortet ska tas senast till våren eller nej det ska tas till våren det är mitt mål med min närmaste framtid sen har jag tusen mål med bandets närmaste framtid! <3
All kärlek till killarna! <3
I got plans! BIG FUCKING PLANS! :D

JAG ÄLSKAR MITT LIV JUST NU! :D Eller jag älskar min framtid just nu (A)
Be a part of it! <3

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0