Igår!

Det var trevligt igår, var på en spelning på östermalm (?) med Greken och hans jättesöta tjej (Nettan)! :)
Det skulle va fyraband som spela igår vi såg tre, you see it was no good band ^^  haha fast nu ljög jag ju lite Adam var faktiskt bra, det är en kille som lever rock n'roll livet på riktigt tydligen, fast har inte riktigt nått dit än... men jag tror faktiskt han kan :) det var iaf honom vi åkte dit för :P
men vet ni vad jag tänkte när första bandet gick på scenen? - fan vad mycket bättre combination skulle göra det här. Det ser jag som en väldigt positivtanke!

Vet ni något lite kul som hände mer igår då? Två killar ur Familjen kom fram till mig när jag gick av tunneln till jobet och frågade om jag var hon tjejen som har praktik på fritz :P  haha hade dom ens sett mig där ?  mjaja trevligt iaf :P

Idag ska jag och Johan på möte vid fem, på en ny klubb dom ska börja jobba med på onsdagar! :)
möten innebör ofta fika eller något att stoppa imagen det gillar, då glömmer man inte bort att äta! xD

Och på torsdag vid ett så ska jag på lunchmöte med Hammerfall's manager Malin! :D ser framemot det jättemycket! ;)
Vid sextiden samma dag så är det lyssnaingsmöte! (: och jag tänker såklart setill att combination spelas ;)

Men mer uppdateringer om oväntade händelser och om the life i'm living up here kommer jag lovar! C:
Puss på er älskade vänner och läsar gillar att ni blir fler (A) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0