Imorron...då kommer ni hem, men då åker jag.

Japp Imorron så far jag till storstan ^^  haha
Ska sitta i en bil tre timmar med mamma och pappa intressant säger jag om det men visst kör på hoppas bara hon låter pappa köra! Jag vill liksom överleva bilresan. (Och det hellst utan att avslöja min hemlighet även om det vore säkrare att göra det i pappas närhet än när helst annars... hon kommer vilja dumpa mig vid vägkanten isf. haha ^^)
Men nej jag ska ju vänta med det tills efter körkort och efter balklänning och efter studenten! jaja vi får väll se hur länge jag orkar vänta.
Packa är i vilket fall min största sysselsättning för tillfället!
jag har just packat klart så jag klarar mig tre dagar ^^ haha bara några veckors packning till så funkar det sen ;) ^^ 

Saknaden är lite större än vad jag trodde den skulle bli.
JAG ÄLSKAR DIG KOMPIS!

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0