Ledighet!

Eller mja jag ska ju jobba med projektarbete men det kan jag inte riktigt dra igång än. Så därför e jag ledig även denna dagen. Ska gå till min gamla skola hyar jag tänkt ska väll vandra dit vid ett eller strax efter, sen blir det bussen in till stan och sen ut till replokalen med pojkarna för att ha möte om några andras pa ^^  ska bli kul iaf tror att det kommer hända mycket för killarna iår. Och inte bara för dom utan även för mig.
Tänkte skriva mer om planerna för det kommande året i ett inlägg senare ikväll.
Det är skönt med sovmorron iaf! :D

Och imorron ska jag ha min första lektion i filosofi! :D
och sen ska jag fika med bästaste Emma! <3

Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0