Lördag + Söndag

Japp en väldigt trevlig helg med trevligt sällskap! (Och presenter)
Kattis, Johan, Jimmy och Jag började lördagkvällen på resturang "London" med god mat trevlig stämning och underbara människor! ;) sen gick vi till slussen och Debaser vi satt där ett tag pratade lyssnade på musiken och drack lite gott ;)
Efter det så var det medborgarplatsens McDonalds det ni ;) ^^ Haha Tack för en underbarkväll!! <3

Jag fick även presenter (A) Jimmy hade med sig en flaska "Black Tower" (vin) och jättefina blommor! Från killarna i bandet! Så söta dom är! <3 (Sen kom jag självklart ihåg att jag har köpt presenter till två utav dom som jag glömt !? (typiskt mig or what?) haha dom får få dom nä jag kommer hem ;P) Den här gången är det ju iaf inte tre månader! ^^
Och sen fick jag en sko av kattis! :D hur fin som helst! Det är ett ringställ(eller vad det kallas?) i form av en sko om man ska va mer exakt älskade den iaf! :D

Söndag!
Idag jaah då har det bara varit att umgås med mr. smoke ^^ haha vi har ätit mat och jaah bara hat det trevligt tills han åkte hem :P Så nu är jag åter igen ensam i storstaden ^^ Men bara en vecka kvar både avigt och roligt, vill stanna men känner att stannar jag har längre själv så blir jag nog snart tokig! :O Behöver ju umgås med folk liksom! :P
Visst jag festar visst jag jobbar med människor varje dag men jag blir tokig utan mina vänner annars skulle jag lätt kunna stanna ett tag till ;)

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0