Management!

Yey ett steg en start and so it goes on! ^ höhö
Jaah mitt PA tänkte skriva lite kort vad som hänt hittills, igår träffade jag Hasse Lindgren (som jobbar på statenskulturråd! ansvarar typ för pengarna som går ut till svenska musiker, arrangörer och skivbolag.)
Va där och lämnade lite papper åt "I made this" passade på att prata lite med honom om vad det är han gör och han lovade att minnas mig ^^ höhö jag har ju praktik på Fritz right?! :P Nej men för att hålla sig till ämnet^^  var uppe på filmhuset iaf det var lite kul :)
Idag var jag på "7 knop" med Greken vi åt lunch med Malin som är manager för bla. Hammerfall! Det var väldigt inspererande och lärorikt! Var där och snackade i ca två timmar + lite längre tror jag :P
jag ställde lite fråger till henne men insåg att till nästa möta för det bli fler frågor! ^^ 
hehe
Jag ska träffa henne igen om en stund, vi ska gå ner till bonnier och hälsa på folk! Kontaktnät <3 Mig! ^^  haha
Jag är påväg nu!
Drömlivet är bara ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------> här nu ^^
haha okej övertrött är jag också och dagen började med att jag försov mig vaknade när jag skulle va här ILLA! xD

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0