Mja.. dator?

Höhö fick se vad jag får med mig för "dator" till stockholm... den var inte ny direkt ^^  inte för att jag förväntade mig den bästa vi har direkt men inte den sämsta heller liksom... ^^  jaja jag kan iaf blogga från den och kolla mejlen. bilder om jag ens tar några då kameran jag har är kass (den är inte så dålig käkar bara baterier så jag blir tokig! xD)^^  haha gnällig e jag också men det får ni iaf se när jag kommer hem om det skulle va så.  ska ju iväg på modell grej där uppe iaf och sen har jag gratisfotograferingen jag fick tror jag ska utnyttja den också :d det är ju bara roligt!
och krisar det så att datorn inte funkar som den ska eller nåt så får jag helt enkelt gå till ett internetkafe eller något för mejl och sånt måste jag kolla varje dag och nu har jag lovat att det ska gå och följa mig där uppe via bloggen så det kommer självklart att gå! :) 
Men jag litar inte ett dugg på datorn pappa skickar med mig, bara den funkar så går det ju menmen. Får tömma usb minnen och sånt nu innan jag åker se till att jag har med mig band till kameran och adapter för jag ska inte bara ha praktik nej mitt mycket spännande projektarbete ska påbörjas!
För se vem som blir den första som möter mig på vägen! C:
Och sen så tänker jag fortsätta skriva på min självbiografiska skrift som mest är menat som ett brev till mamma men iaf det måste bli klart! Hon ska få en kopia på mina memoarer när jag lämnar henne bakom mig och flyttar sen efterstudenten har jag tänkt :/
Då faller alla bomber ^^  sen hamnar en kopia på brevet i ett bankfack! just in case! :P ^^



Jag längtar tills jag får höra din röst igen! <3 blä på att vara borta från dig såhär länge! jag tror det versta är att veta att vi inte kommer ses på tre veckor. några dagar är ju lugnt annars men nu är det jobbigt vill höra din röst längtar tills du ringer igen vill bli lugn glad och lycklig! Som jag alltid blir när jag hör dig eller ser dig! Du har ingen aning om vad du betyder för mig vännen. Du är något av det bästa som finns! <3 Jag älskar dig kompis!




Jag tror inte att det riktigt kommer gå in förrän jag är där! Jag vill, oh gud vad jag vill det här! Hoppas och håll alla tummar för mig! Jag åker mot min dröm och livet jag vill leva på söndag halv tio sätter jag mig ibilen och sen jävlar! C:

Puss på er! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0