Rep!

jao vart med pojkarna i replokalen idag! :D Det var lika najs och mys som vanligt jag trivs så där i en bunker med live musik och goakillar! ^^  haha imorron så drar tre av dom till Tyskland! jag känner att jag kommer sakna dom som fan! får ju inte träffa dom tre trollen förrän om treveckor! fatta vad länge ^ och då kommer dom upp och firar mig i stockholm! fatta najs!
(oooh fan ord virus orkar inte ändra det men jag är medveten om det ;P haha)

Trevligt jag drar på söndag iaf yey riktigt pepp för bil resan 3 timmar med en mamma som inte borde ha körkort sittandes bakomratten! jag är lite rädd. ^^  haha men pappa va iaf med på att göra en kupp så att han hamnar bakom ratten vet inte hur vi ska lösa det men varken han eller jag kommer må så bra i sinnet när vi kommer fram annars OM vi kommer fram^^ 
Blir även intressant med hennes idéer om vad som kommer hända med mig nu när jag bo ensam i stockholm en månad, får se vad hon ska göra för att förhindra de här fruknansvärda sakerna som kommer hända med hennes dotter! För tänk det värsta vore ju om jag kom hem och var lesbisk! ^^ haha jag dör tur att hon inte vet allt om mig om man säger så ;) Eller att hon inte läser här eller ens vet att bloggen finns.

Haha imorron e det skola igen iaf roligt ^

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0