slappar dag och en längtan! :P

Idag skulle jag ha åkt in till stan letat efter skor och köpt en ansiktskräm, men idag blev ist en ligga i sängen och önska att man skulle vart 20 haft fast förhållande och flyttat hemifrån för längesen dag. En sån dag när man hellst hade haft någon attmysa med för att man vart på sånt humör, en sån dag när det skulle ha funnits färdigmat i kylen eller man kude ha ringt och beställt kinamat sutit framör tven sett på film haft mysigt och bara fyllt dagen med kärlek. Idag var en sån dag.
Nu har jag iaf duchat ska klä på mig kolla hur tvättstugan ser ut här snart har jag tänk och sen så bestämde jag att imorron ska jag åka och äta gratis frukost på louie-louie och träffa folk. Jag ska köpa ansiktskräm och gå på stan en stund men idag ska jag bara leta upp ett apotek, för jag behöver mina piller ^^
det gör ondare idag :/

aja (som jimmy alltid skriver nu förtiden^^) nu ska jag kläpå mig och äta något ! :D
Fundera på bandnamn! Förslag? :P
Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0