Snart en vecka!

Japp nu har det nästan gått en vecka här! Och jag trivs som bara den!
kom på att jag borde ha skrivit APU-dagbok men öm jaah det har hänt mycket så ska väll inte bli nå problem att fylla ut. och vissa dagar har det hänt mindre. Som igår satt jag med Fritz press-arkiv gick igenom 2006 & 2007 det tog hela dagen! :D men kul va det! :D
Idag gjorde jag 2008 det var dock inte lika mycket så det gick ganska fort!
Sen så har jag gjort streamers (2st) och stremat ca 120 afficher.
Har vart på några möten och letat myspace länkar och just nu sitter jag och rensar mejllistan ska ta bort 270 adresser.
Vad har jag gjort mer... humm mjo jag har fått ett "ansvar" jag ska fixa fritzfrukost på "louie louie" En eller två gånger. :)
Det ska bli roligt! :D
och imorron ska jag få se debaser innan jag tar bussen till värmland över helgen! C:
Jag stortrivs här! :D

Ha det fint!
Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0