Tre dagar kvar! :P

Om tre dagar så åker jag till stockholm, årsta och fritz! nu börjar det! ;) 
Nyss så var jag och sa hejdå till pojkarna! eller nyss för en halvtimme sen ^^ 
Dom åker fem killar till tyskland i en bil och jag tycker att det känns som om dom är för små! ^^ Jag blir orolig för dom! haha så knäpp jag är egentligen dom klarar sig. Dom är ju faktiskt snälla pojkar ^^  haha gud hur jag är sitter här och oroar mig och jag vet att det egentligen är helt i onödan ^^ 
Men jaah oron sitter i magen! ^^ 
Haha på söndag så åker ju jag också det betyder att jag kanske inte kommer träffa killarna förrän de kommer upp till mig den 26! det är ta mig fasen treveckor kvar! ^^ 
Ska iofs försöka ta mig hem efter två veckor på helgen där, men det är ju inte säkert att det går! :O
Men någon gång runt där borde jag kunna komma hem lite grann iaf^^ kommer ju sakna alla! 
Tystheten kommer ta över mig ^^
haha xD

Pusspuss <3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0