uppstarten!

Japp första dagen det går fint vi jobbar kvälls tider så det kommer inte bli mycket tid i lägenheten. får se när jag kommer hem ikväll! :P  men det löser sig nog. Jag är ju kvällsmänniska vad fan passar mig perfekt! :D
Älskar tidsschemat <3
haha och människorna här är sköna som fan dessutom så e det en av killarna som bor nästan där jag bor så det är perfekt då kan man ta sällskap när det blir sent ^^ 
Så ni behöver inte oroa er för mig då! ;) ^^
Borde kanske skicka ett mejl till pappsen också och berätta att jag kommer hem till helgen vi får se vet ju inte exakt när jag kommer bara att xD måste ha en annan dator än denna och jimmy den sötnosen ska ficka det år mig snällt va!?
imorse tyckte pappa att jag skulle köpa en rosa-LG för 5.000 ,- vart skulle jag få pengar till det ifrån liksom? xD haha jag ska fan tatuera mig om ca. två månader och dessutom ska jag ha mat när jag är här uppe på tala om det måste jag finna tid att handla imorron innan jobbet :O 
Sen mobbar jimmy mig för min nyfunna dialekt ^^
haha så jävla typiskt mig att byta så fort ^^ illa e det och inte tänker jag på det själv heller ^^ haha
menmen sån e jag det får man leva med :)

Nu ska jag kolla om det finns någe mer jag kan göra idag xD
puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0