att känna trygghet!

Det gör mig ledsen att tänka på att jag inte kan få känna så jämt, det gör mig ännu mer ledsen att tänka på varför.
Därför känner jag mig så otroligt glad för att jag har så underbara vänner!!

Har umgåtts med Jimmy idag ett par timmar och varje sekund av den tiden har jag känt mig så otroligt trygg, sådär trygg som jag bara känner mig i hans sällskap.
Igår morrse så grät jag konstant i en timme efter att jag vaknat, varför? Jo för att jag hade mitt livs värsta mardröm, har fortfarande inte klarat av och släppa den helt. Jag drömde att Jimmy försvann att han var borta, inte fanns mer....jag har inte gråtit så mycket sen jag satt livrädd med tron att jag skulle spendera min sista stund på jorden i en garderob, jag skulle fylla 13 det året.
Nu har inte det med saken att gjöra, jag ville bara säga att jag är så glad att jag har Jimmy han är verkligen den bästa människan jag träffat någonsin och jag skulle kunna göra vad som hellst för honom. (då menar jag när det verkligen gäller, är ju inte så att jag går runt och gör precis som han säger och ber jämt och ständigt, hah)

Tack för idag vännen det var väldigt trevligt och mysigt! =)


Såg en flm nyss också, the invation hette den och var skit creepy. Det handlade om ett alien virus som tog över och gjorde människor helt känslolösa.
Slutet känndes dock lite väl likt någon zombie film jag såg för ett tag sen, kändes faktiskt exakt som slutet på den filmen men minns inte vad den filmen hette.
Biljakt-> hus med hellikopterplatta -> dom är ju jagade av infekterade personer -> måste ta sig till taket -> in i hellikoptern -> YEY säkra! -> Oj han va botemedlet vi botade hela världen! Hurra ett lyckligt slut!! :D
Haha mja filmen var ju inte ensam om det händelseförloppet men den var ändå rätt bra och se värd! =)

Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0