att vara eller att inte vara ... Arbetslös.

Jag kommer aldrig vara arbetslös, det är inget trevligt ord.
I höst kommer jag var en student på Karlstads universitet, jag ska läsa massa olika lösa kurser. Bara sånt jag tycker är roligt! :D

Kreativ idéutveckling - drömförverkligande och entreprenörskap för alla (det är dock en kvälls kurs känns lite jobbigt men vill ju kunna umgås med folk på kvällarna)

Etik, moral och människosyn (också en kvällskurs.)

Affärsplanering för tillväxtföretag (Dagtid yey!! vet dock inte riktigt hur aktuell den här kursen är för mig.. ^^ haha)

Marginaliserade grupper, våld av närstående och utanförskap i ett socialt perspektiv (också dagtid! ;P)

Principles of Marketing (internet baserad distans kurs på Gotland's högskola)

Sen står jag som reserv på ytterliggare två kurser i Karlstad den ena kursen som 11 och den andra som 32 :P


Så får väll se vad som händer där :P

Sen kommer det hända väldigt mycket annat i höst förhoppningsvis får jag något jobb och sen kommer det hända massor med bandet!

Jag kommer berätta mer om det när jag vet hur det ser ut!
Men det kommer nog bli mycket mer intressant läsning!

Nu ska jag dra på mig kläder och se om Jimmy hör av sig jag vill ut och gå, haha.

Puss på er!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0