Böcker beställda!

Nu har jag beställt massa böcker, dom bör komma i början på nästa vecka!
Blev inte så dyrt som jag hade förväntat mig, hittade till en sida som säljer kurslitteratur billigare än andra och priset på böckerna skilde sig verkligen! :O 

Den dyraste boken var 250 kronor billigare på den här sidan än vad den var på dom andra!
Dock så hade dom inte riktigt alla böcker som jag behöver... därför får det bli att beställa ett par från bokus också.

Men för er som ska plugga på universitetet i höst och behöver beställa böcker till utbildningen gå in på www.adlibris.com


Puss och kram på er! :D

Kommentarer
Postat av: Josefin

Sv: Tack för tipset! Ska kolla.

2009-08-23 @ 16:20:14
URL: http://msjoan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0