dålig uppdatering...

skulle vilja säga This is why! och ge er en länk...men så långt har inte fröken therese kommit än.
bestämmde dock nyss att imorgon blir det en dag hemma, ska baka mig chokladbollar och pluggalite hemifrån och dessutom ringa massa samtal som inte blev ringda idag. sen ska jag skicka iväg lite papper och sånt.
Söka lite bidrg och ett och annat jobb. Men jag kan ju säga att med mina nya idéer och planer som kommer förenkla min vardag endel så kommer inte ett jobb vara så nödvändigt.

Det här gör mig jättepeppad och glad! (och nu är det jättemånga som tänker jag vet vad hon har i kikarn nu! men HA! ni har fel (A))
Det är något nytt för att det andra måste jag ha is i magen med lite till... blä vill ju inte vänta mer ...
Idag har jag gjort sådär mycket grejer igen fast inget vettigt förräns nu på kvällen.

tjip! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0