det finns personer man bara inte vill ha i sin närhet....

Jag gillar inte när det är någonting man känner är skumt med en person, men man kan inte sätta fingret på det och man bara vet att den här människan vill man ha så lite som möjligt att göra med. Man känner redan från början att den här personen har inga goda avsikter, det är då jag hellst tar ett steg tillbaka. Jag tycker faktiskt att ja har vart med om nog med skit i mitt liv nu.

Det värsta är att den magkännslan jag får i den här personens närvaro känner jag igen och hittills har den alltid stämt.....

sånt här skrämmer mig...
kanske är det dags för mig att leta upp en psykolog....någon som kan hjälpa mig reda ut paranojan.
För att vissa dagar känns den nästan dödlig.

Jag är mycket väl medveten om att den har en äkta grund och att det är bra att jag håller saker under uppsikt när det är något som skrämmer mig... men vissa dagar blir det överdrivet. Idag tänker jag hålla ångesten borta och jag vet precis hur.

Låt rädslan ge sig engång för alla.... snart! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0