det luktar nybakade choklad muffins....

igår lät det som om någon var på altanen utanför mitt rum, idag luktar det nybakade choklad muffins.... det är ingen som bakar... eller har bakat i det här huset sen jag gjorde muffins för två eller tre veckor sen.
Det känns som om det är någon jag känner här hos mig och idag är jag lugn, men jag vill inte somna ifrån det här känns som om jag har en ängel hos mig. Igår så var det ingen trevlig kännsla....
Jag tror på sånt här som är "övernatuligt", andar och ett liv innan det här samt ett liv efter detta....
Jag tror på bra och dålig energi och jag tror att man alltid kan påverka allting runt omkring sig.

När jag var liten och vi precis hade flyttat hit så fick jag besök på kvällarna av en tjej i min egen ålder...det vill säga 6 år...hon ville visa mig att hon också hade blivit misshandlad fast på ett annat sätt än mig. Pratade jag med någon om det så var det drömmar... konstiga mardrömmar. Men idag är jag inte lika säker på det, jag och farmor hade en speciell relation vi kunde liksom komunicera utan att prata eller ibland ens utan att vara nära varann...
Även om jag tror på det här är jag medveten om att det kan ha varit min starka vilja att ha någon som förstod vad jag gick igenom som spökade för mig och inget annat och att det även var det relationen som jag och min farmor hade...
För visst hade jag både en stark längtan och ett enormt behov utav stöd när jag var yngre.
Omständigheterna gör att det infinner sig ett uns av tvivel, men idag kan jag svära på att någon har bakat till mig.
Det luktar helt underbart!

Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0