En dag i studion!

Idag har jag spenderat dagen i studion där killarna spelat in nytt material, men ni kommer få vänta ett tag till innan jag kan låta er lyssna på det!
Än så länge är dom inte klara med inspelningen och sen ska allting skickas iväg för mixning!
Jag är väldigt nyfiken och exhalterad, en av låtarna dom spelar in den här gången är nämligen min absoluta favorit och jag kan knappt vänta tills jag får höra resultatet! :D
Ska försöka ta mig ut dit imorgon också en stund efter att jag firat mamma, det var väldigt kul och se hur dom jobbade! ;)

Men nu ska jag snart sova!

Tänkte dock del ge en annansak som gjorde mig väldigt glad!
Fick en komplimang för en liten stund sen, personen sa att det syndes på mig att jag gått upp i vikt!
Och det känns så skönt at höra det, jag mår även mycket bättre känner mig friskare och det är så otroligt skönt! =)
 (Har förrästen nästan nått min målvikt nu!*stolt*)

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0