Hej, nu ska jag lyckas med någonting väldigt snart!

Jag bestämde precis det, dock så glömde jag bestämma vad jag skall lyckas med.
Så vad ska jag lyckas med, den här gången innefattar att lyckas att känna pengar inte bara inse att det går att genomföra och sen slopa iden som jag alltid gjort hittills.
Jag vet att ger jag mig fan på någonting så lyckas jag med det, så har det alltid varit men jag har nöjt mig med att se att jag kan lyckas inte att faktiskt göra allting ända fram till slutet.

Så vad blir det nu då som jag ska klara av fullt ut.
Jag kan inte komma på någonting min fantasi är för dålig just nu....

Men det är mitt mål denna veckan att komma fram till en ny dröm och sen fullfölja den innom tremånader.

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0