Igår!

Jag var inte hemma många minuter undergårdagen =)  åt inte ens hemma en gång igår, oh vad jag älskar sånna dagar!
Jag var på stan och köpte kläder, eftersom jag fått pengar som jag skulle köpa byxor för köpte jag faktiskt två par dock funderar jag på att byta det ena paret gillar inte alls färgen kom jag på när jag provade dom här hemma, så blir eventuellt en tur till stan imorgon!
Sen köpte jag en svart väst också en precis sån som jag velat ha i flera år nu!
Så ska inte byta den jag beställde från HM utan bara skicka tillbaka den därför blir det en cyckel tur till posten på Skoghall senare! (om dom har öppet ska kolla det)

Min syster är så fruktansvärt söt!!!
Hon kom in i mitt rum förut med ett häfte från någon mäklar byro som hade kommit på posten, så sa hon jag har hittat en jätte fin lägenhet till dig!! Det är en tvåa på SKOGHALL! Hahaa jag dog lite och sen frklarade jag lugnt att jag inte kommer flytta till Skoghall utan att när jag flyttar blir det en lägenhet mitt i stan! (med stor garderob och fint kök)

Men nu är det mat!
Så puss på er vi hörs senare! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0