Människan är nog inte speciellt vettig.

Jag menar varför skulle vi annars göra så som vi gör, varför skulle vi fatta alla korkade beslut och varför skulle vi ta emot även när vi vet att orden inte har någon sanning i sig?
Jag kom hem glad uppåt och sen gick jag in i vardagsrummet, tänkte va snäll och vika tvätten så att folk blev lite gladare i det här huset igen, dock så gav det tydligen motsatt effekt.
Jag kan inte gå runt och kämpa för att vända allas humör och mående såfort det blir såhär.... därför så tänker jag vänta ut den här stormen åka till stan som planerat och äta glass med min lillasyster (hon som bor hos "den där som födde mig")
Och "Den där som födde mig" ska jag träffa morgon eller nått, vi skulle eventuellt äta på stan, kan kanske va trevligt...? :O

Sen kan jag eventuellt och troligtvis ha jobb i höst! 
Underbart och massa glädjeskutt på det!

Då ska jag se till att få lägenhet och så kommer allt lösa sig fint tillslut! :D

Vill inte bo hemma längre!!! :O


Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0