massa inlägg på morgonen!

Mja jag känner mig kanske kreativ just nu, ska snart göra mig i ordning dricka lite kaffe tänker börja med det igen, det är gott!!
Så nu får docktorn kalla mig dum men jag har faktiskt mjölk i.
Hoppashoppashoppas att jag får det där jobbet jag nämnde nyss och undra om jag omedvetet känner en mäklare, det vore ju väldans trevligt isf.

idag måste jag lämna tillbaka ett par byxor, eventuellt byta till annan färg, den färgen jag köpte dom i kommer jag nämligen inte att använda. trivdes inte alls i dom.
Ska köpa ett par linnen på hm och åka iväg med paketet nej har inte gjort det än (A) :O

Kommer nog fler inlägg idag!
Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0