måste skärpa mig...

funkar inte att börja grina för att man missat en körlektion... vad är felet? 
jo det är förmycket just nu och av någon anledning så fixade jag inte att inse att jag kastat 450 kronor i sjön!!

min dag har varit skit hela dagen faktiskt....
Vaknade hade fått ett paket från hm hyffsat positivt dock ska det skickas tillbaka.
sen började min väntan på att gå bort till mamma vilket jag kände på mig skulle sänka mig,
carro kom hem ... jag ver helt plötsligt en jävla cp unge som inte borde va hemma när hon kommer hem.
Kul ... hade jag gjort något för att förtjäna att få höra det .. nej inte vad jag kan komma på.
Gick bort till mamma hon började snacka skit om min systers kompisar och pratade om vad synd det var om henne som var arbetslös och fattig. *suck* inget av det är sant, jävla falska människa!
kommer hem igen och då har carro hittat på världens historia om att jag skulle ha slagit henne och att hon borde polisanmäla det.... YEY jag älskar mitt liv. När jag för engångskull inte gjort någonting då blir det världens största grej...

Sen inser jag att jag missat en körlektion som jag skulle haft idag.
Jag vill prata med Jimmy men tror att han sover.
Så nu sitter jag här och grinar i min ensamhet för att jag missat en fucing körlektion!
Så stor grej är det inte!!! Visst jag blev lite fattigare i tanken men det är nog dags att skärpa sig lite rycka upp sig!

Jag vill inte bo hemma längre jag vill våga och klara av att säga upp kontakten med min mamma!
För såhär kan jag fan inte målängre!! :O

Puss på er och hoppas att ni iaf har haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0