Oh my!

Nu gick min gräns!
Jag har fått nog av sånt här nu, man kan inte längre gå och tro att man kan påverka saker som har med mig att göra för man kan dra åt helvete!
Det här inkluderar min mamma, det här inkluderar random folk som pratar utan att tänka, det här inkluderar folk som man enbart har gemensamma vänner med. Det inkluderar alla som INTE ingår i min innrekrets alla SOM INTE ingår i dom som jag älskar och som är mer familj till mig än dom jag delar blod med.
Jag bryr mig inte om ifall vi har gemensamma vänner du får umgås med dom så mycket du vill, men du lägger dig inte i hurvida dom umgås med mig eller inte, det har inte du med att göra!
Jag bryr mig inte om dig såvida du låter mina relationer va ifred vilket inte borde va så jävla svårt, det är inte din sak att bry dig i så lägg av med det!
Jag vet att du läser det här och när du läst och tagit åt dig så får du gärna ringa, så kanske vi kan lösa DITT problem utan att våran gemensamma vän hamnar i kläm mer.
För det vill inte jag att det här vännen ska behöva göra.
Den här vännen betyder mer för mig än vad något annat gör och jag tänker inte låta dig hålla på som du gör längre bara för att du uppenbarligen har något emot mig.

Bra men då hörs vi!? 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0