Prövning....

Om lite mindre än två timmar har jag prövning i svenska b, hoppas att det inte är svårare än kursen var för då kommer jag att klara det fint! Idag mår magen jättebra förrästen och jag är inte yr... allt pekar nu ännu mer mot att det var vitaminerna jag åt... Mega B hette dom och ska tydligen inte ha några biverkningar... mja det håller jag nog inte riktigt med om jag har mått pss sen första dagn jag åt dom och att det blir bättre redan första dagen jag sluta med dom är bara ett bevis för att det beror på dom.

Nu håller jag på att koka makaroner och hoppas att jag hinenr äta dom innan jag ska med bussen! :O börjar bli något nervös för det... men det borde gå! =)

Sen såg jag förrästen att jag inte alls har tenta imorgon, skönt! den var inte förrän vecka 40 och då var det på 4 kapitel. inte bara första ^^ :)

Aja håll tumarna för mig nu när jag gör skrivningen!

Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0