Visitkort!!

Jag vill ha visitkort snygga stilrena sådanna och sen vill jag ha egetföretan va min egen chef fast ja... jag vill inte ha något pappersarbete.... så hur löser jag detta?

*Visitkort, mja det är ju bara att beställa någonstans.
*Egetföretag, mja vad vill jag driva för typ av företag? vad ska företaget pyssla med? osv.
*Utan pappersarbete, vad heter en såndär som man anställer för att sköta sånt? Det får jag anställa så fort företaget har råd med det.

Men prio1 affärsidé (?) Vad ska jag syssla med, musik oh yes!! Ska jag framföra den själv oh NO!! Jag vill ju att det ska gå bra ^^ Manager? nja jag behöver mer kontakter och erfarenhet för att detta ska kunna bli ett företag. Promoting?  samma där....damn .. jag får nog fundera vidare på det där.

Puss på er iaf!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0