såhär blir det nog... när jag känner mig tvingad ^^

Haha ursh vad det har gått länge sen jag updaterade bloggen nu, men jag gillar inte riktigt alla tråkiga nedsättande komentarar som kommit för att jag updaterat fördåligt.
Det är min blogg jag updaterar när jag vill och känner för det vill ni ha fler inlägg var snälla! ^^  haha
det känns även som om jag hade fått en heldel random läsare som jag inte vet vilka det var... iofs så blir det väll när bloggen inte är lösenordsskyddad men jag känner inte att jag kan skriva allt jag har på hjärtat längre.
Sen har det varit massor att göra också, jag menar med skola, lägenhet och livet i allmänhet.
bloggen är ju inte allt ;)

Jag har en underbar pojkvän som just nu ligger och sover i min säng! så söt han är (A)

Men vet n nu ska jag iväg på massage och lära mig att må bra igen min kropp skriker åt mig att inte leva på det sätt jag gör!

Pusshejleverpastej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0