Ska jobba på lördag!!

På lördag så ska jag jobba på Tempel, det är bara att visa framfötterna så att jag får stanna sen som gäller.
Det var riktigt roligt att komma dit och prata med tjejen som är personalansvarig iaf, Louise var riktigt trevlig!
Så nu är jag glad det här har jag velat prova på ända sen prktiken i stockholm förra året!

det blir även juligare för varjedag som går här hemma i min lilla mysiga etta, har satt upp den lilla svarta i hallen nu och väntar på att mamma ska komma med den lilla gröna så får vi se om den hamnar i köket eller badrummet! Ska ju ha julfest här den 29 december så det blir att pynta fullt ut i år (som alltid när jag drar igång iofs.)  Men det är faktiskt lite dåligt med pynt här och jag kommer säkert anse att det är dåligt med pynt här oavsett hur mycket jag pyntar iår... har ju inte så mycket pynt egentligen ^^ 
Haha blir nog bättre när jag får upp den stora granen i stora rummet! ;)

Puss på er!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0