18 år 5 månader och utbränd!

Där sitter jag eller där satt jag nyss en mildgrad av utbrändhet ... som jag egentligen fortfarande lider av men inte längre tar på lika stort allvar som förra veckan. Nej nu kan jag nämligen ignorera det faktum att jag inte orkar och köra på ganska bra iaf ^^
Men snart är den här onsdagen, min planerade lediga dag, dagen för egentid! Den där dagen är nog något jag trotts allt kommer uppskatta mer och mer, när jag börjar vänja mig vid den. Att va ensam och för mig själv var ju faktiskt något jag engång i tiden uppskattade och gjorde då och då.
Att det numera behöver planeras en ledig dag med egentid och att jag dessutom känner mig otroligt rastlös på min lediga dag, är något som känns ganka hemskt när man tänker på det jag är beroende av att göra saker, saker som inkluderar båder stress och andra människor hellst. Att skuta upp sånt som egentligen måste göras idag till nästa vecka, göra det som är roligt innan det viktiga och det jag prioriterar först är det som inte alls har med skolan och studenten att göra nej det är för jobbigt att tänka på.
Blä!
Nej jag måste ändra på mig NU! och det börjar bli brottom!

Sen så måste jag börja städa också .... men nu ska jag sova!

Pusshej! <3 (ni fick iaf ett livstecken ;P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0